HOT DEAL! TOT -30% OP GESELECTEERDE ARTIKELEN Naar het aanbod

FAQ

1. Wat zijn de openingstijden van de klantenservice van de online winkel marbosport.nl ?

De klantenservice van Marbo Sport is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 16.00 uur. Je kunt contact met ons opnemen via chat op onze website of per e-mail. De klantenservice beantwoordt je bericht zo snel mogelijk - op werkdagen binnen 24 uur.

2. Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen in de online shop marbosport.nl ? / Hoe kan ik online bestellen?

Je kunt online winkelen op onze website.

Voeg alle producten toe aan het winkelwagentje en voltooi het bestelproces. Online winkelen is ook mogelijk na overleg met de verkoopafdeling. Als je een bestelling per e-mail wilt plaatsen, stuur ons dan rechtstreeks een bericht per e-mail met de inhoud van het winkelwagentje en alle gegevens die nodig zijn voor het verzenden en verwerken van de bestelling.

3. Hoeveel kost de levering? Is gratis bezorging mogelijk?

De verzendkosten worden automatisch berekend door het systeem nadat de geselecteerde producten in het winkelwagentje zijn geplaatst.

4. Wanneer begint de orderverwerkingstijd? / Vanaf wanneer wordt de orderverwerkingstijd geteld?

De orderverwerkingstijd wordt berekend in werkdagen. De levertijd is afhankelijk van de beschikbaarheid van het geselecteerde product, die wordt aangegeven op de productpagina en regelmatig wordt bijgewerkt. In de winkelwagen en tijdens het afronden van het bestelproces wordt ook informatie weergegeven over de geplande datum van de orderverwerkingstijd van uw bestelling. Bestellingen die na 16.00 uur worden geplaatst, worden de volgende werkdag uitgevoerd. Bestellingen die op vrijdag na 16:00 uur en in het weekend en op feestdagen worden geplaatst, worden vanaf de volgende werkdag verwerkt.

5. Ik ontvang geen orderbevestigingsberichten - waarom? / Ik heb geen orderbevestiging ontvangen.

Als je geen berichten hebt ontvangen over je bestelling, bijvoorbeeld een e-mail met informatie over het bestelproces of het bestelnummer, controleer dan eerst je spamfolder. Als je het bericht niet hebt ontvangen, controleer dan of het e-mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven, juist is. Je kunt dit controleren door contact met ons op te nemen via het contactformulier of door een bericht te sturen naar het e-mailadres op de contactpagina. Vermeld in het bericht de persoonlijke gegevens waarmee je bestelling is geplaatst en wanneer je bestelling ongeveer is afgerond.

Als je al een orderbevestiging hebt ontvangen en je hebt geen verdere informatie over de huidige orderstatus, dan kan je dat doen in het gebruikersgedeelte op de website van onze winkel www .marbosport.nl/client-orders.php .

6. Hoe ziet de orderverwerking eruit en wat is de status, wat betekent de orderstatus "in behandeling"?

Nadat je je bestelling hebt afgerond, ontvang je van ons een e-mail met de orderbevestiging. Vanaf dat moment verandert de bestelstatus in "in behandeling", wat betekent dat de producten worden klaargemaakt voor verzending. Zodra je bestelling klaar is voor verzending en is doorgestuurd voor verzending, wordt het volgnummer per e-mail naar je verzonden voor traceringsdoeleinden. Daarna verandert de bestelstatus in "verzonden".

7. Krijg ik een trackingnummer voor mijn pakket? / Hoe kan ik de verzendstatus van mijn pakket controleren?

We sturen je een trackingnummer per e-mail nadat je bestelling is verzonden. Hetzelfde bericht bevat ook informatie over het volgen van je pakket(ten).

8. Hoe krijg ik de factuur?

We drukken geen facturen af. We sturen de kassabon per e-mail in elektronische vorm op dezelfde dag dat het pakket met je bestelling naar je wordt verzonden.

9. Ik heb al een bestelling geplaatst en andere producten nabesteld - twee bestellingen hebben dezelfde bestelstatus, kunnen ze worden gecombineerd en samen worden verzonden?

Als de bestellingen niet op dezelfde dag / binnen enkele uren worden geplaatst, worden ze als afzonderlijke bestellingen behandeld en dus afzonderlijk verwerkt. In dit geval

10. Word ik geïnformeerd over de geplande levertijd van het pakket? / Kan ik contact opnemen met de koerier?

De levertijden voor pakketten worden bepaald door de bezorgdienst. Wij hebben geen invloed op deze data en beschikken niet over de contactgegevens van de pakketbezorgers. Nadat we de bestelling hebben verzonden, informeert de koeriersdienst je over de geplande leverdatum. Je ontvangt ook e-mail- en sms-berichten met afleverinformatie van de koeriersdienst. Deze berichten bevatten vaak een tijdsvenster voor de geplande levering en het telefoonnummer van de pakketbezorger.

11. Kan ik de geplande levertijd zelf bepalen?

Helaas is het niet mogelijk om de gewenste levertijd van het pakket zelf te bepalen tijdens het bestellen. De levertijden zijn afhankelijk van de werktijden van het koeriersbedrijf en de bezorgschema's in de afzonderlijke regio's. Nadat we de bestelling hebben verzonden, informeert de koeriersdienst je over de geplande leverdatum. Het koeriersbedrijf stuurt u ook e-mail- en sms-berichten met informatie over de levering. Deze berichten bevatten vaak een tijdsvenster voor de geplande levering en het telefoonnummer van de pakketbezorger.

12. Zit mijn papieren factuur in mijn pakket?

De btw-factuur wordt alleen in elektronische vorm verzonden op de dag dat de goederen worden verzonden. Je btw-factuur wordt verzonden naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het afronden van je bestelling.

13. Kan ik iets toevoegen of bestellen aan een bestelling die al bezig is?

Als je een bestelling hebt geplaatst en deze heeft de status "in behandeling", dan is het niet meer mogelijk om nog producten aan deze bestelling toe te voegen. In dit geval kunt u de gewenste producten afzonderlijk bestellen (bestellingen worden afzonderlijk verwerkt) of de eerste bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen voor alle producten die u wilt bestellen.

14. Ik heb maar één pakket ontvangen - wat moet ik doen?

Als er binnen één bestelling meerdere pakketten naar je zijn verzonden en het nummer na de eerste levering niet meer klopt, wacht dan tot de volgende werkdag. Het is heel goed mogelijk dat de pakketten tijdens het transport van elkaar zijn gescheiden en dat het ontbrekende pakket de volgende dag door de pakketbezorger bij je wordt afgeleverd.

15. Hoe kan ik een klacht indienen?

Als je technische problemen hebt met de producten, ontbrekende elementen of een ander ongemak met betrekking tot de ontvangen goederen - onze service- en klachtenafdeling zal je graag helpen. Neem contact met ons op door een bericht met een beschrijving van de klacht te sturen naar het e-mailadres dat u vindt op de contactpagina .

pixel